تضمین امنیت خرید شما
بانک ملت
ستاد ساماندهی سایت ها
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است

لیست دسته بندی ها

پیگیری خرید

محصولات بازدید شده

شما هنوز از محصولی دیدن نکرده اید.
مقالات
  • استاندارد جهاني TUV

    اتحاديه بازرسی و پايش فنی[۱] (به آلمانی: Technischer Überwachungs-Verein) یا به طور مخفف توف[۲] (به آلمانی: TÜV) سازمانی مستقر در آلمان است که بر روی سلامتی کالاهای صنعتی ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف نظارت دارد تا استانداردهای ارائه شده برای سلامت انسان و محیط زیست را تامین کنند . شرکت هایی که دارای آرم TÜV می‌شوند، باید حداقل 25% سهام آنها در اختیار یکی از توف‌های زیر نظر شرکت باشند .
  • رعایت ایمنی در استفاده از ابزارهای دستی باغبانی را جدی بگیرید

    تنها ابزار هاي برقي يا موتوري باغباني نيستند كه هنگام استفاده از آنها لازم است رعايت جوانب احتياط را در نظر بگيريم، بلكه هر ابزار باغباني كه لبه يا نوك تيز دارد نياز به توجه، دقت و رعايت نكات ايمني دارد.
  • بررسی فنی یک مشکل مخرب،چرا بايد از بنزين با اكتان مناسب براي خودرو استفاده گردد

    بررسی فنی یک مشکل مخرب،چرا بايد از بنزين با اكتان مناسب براي خودرو استفاده گردد : چرا موتور خودرویتان در سربالایی صدای چق چق می‌دهد؟
  • تاریخچه اولیومک Oleo-Mac

    الیو مک _ Oleo-Mac: شرکت ایتالیائی الیو مک – Oleo-Mac در سال 1972، با هدف مطرح شدن بعنوان یکی از اصلی ترین نقش آفرینان، در موضوع تامین و حفاظت محیط سبز در قاره اروپا، تاسیس شد. از ابتدای شکل گیری این کمپانی، بنیان گذاران آن در نظر داشته و دارند که، با ارائه راهکارهای مناسب و خدمت رسانی طراز اول، متضمن آسایش خیال، راحتی عملکرد و کارائی لازم برای تمامی مشتریان حرفه ای و غیر حرفه ای خود، در سطح جهانی باشند
  • قدرت بخار با بخارشوی های کارشر

    مزاياي بخارشوي ها: با بخارشوي هاي كارشر، مشتريان و خانواده ي آنها مي توانند از يك خانه پاكيزه به معناي واقعي لذت ببرند و البته اين پاكيزگي بدون نياز به مواد شيميايي است كه خود آنها گاهاً سر منشا بسياري مشكلات براي سلامت خانواده مي باشند. با عملكرد غير قابل انتظار و برجسته بخارشوي ها، بخار تا 99,9 درصد باكتري هاي معمول محيط خانه را نابود مي كند.
  • پاییز با بخارشوی کارشر

    با شروع پاييز و آغاز فصل مدارس و مراكز تحصيلي، رفت و آمدها و سفرها به خارج از شهر و استفاده از فضاي بيرون از خانه كاهش يافته و از آنجا كه هوا نيز رفته رفته رو به سردي مي گذارد، درب ها و پنجره ها نيز بسته مي مانند. اما نياز به پاكيزگي و حفظ بهداشت درون خانه براي جلوگيري از سرايت جرم ها، باكتري ها و ميكروب ها با بسته شدن درب ها و پنجره ها نه تنها از بين نمي رود بلكه به شدت احساس مي شود.
  • تاريخچه كاشر

    آلفرد کارشر (Alfred Kärcher) يکي از کارآفريناني بود که از آغاز صنعتي شدن به همراه ديگر شخصيت هاي برجسته مانند رابرت بوش (Robert Bosch) به پيشرفت شهر Wurttemberg همت گماشت و در اجراي ايده هايش، پايبندي و تعهد شگرفي از خود نشان داد. كمپاني كارشر KÄRCHER در سال 1935 توسط آقاي آلفرد كارشر تاسيس و فعاليت خود را با توليد انواع هيترها، بخاري کابين هواپيما, کوره سخت كاري آلياژها در شهر وينندن آلمان آغاز نمود.
  • چگونه از ماشين چمن زن برقي خود نگهداري کنيم ؟

    چگونه از ماشين چمن زن برقي خود نگهداري کنيم ؟ با کمي تحقيق و جستجو مي توانيد دستگاه چمن زن مناسب با تمام ويژگي هاي مناسب مورد نياز و منحصر به فرد خود را پيدا کنيد. اما پس از خريد ماشين چمن زن ايده آل خود چه بايد انجام دهيد ؟ هنگامي که ماشين چمن زن رويايي خود را يافته و خريداري کرديد، چگونه مي خواهيد از آن نگهداري کنيد؟
  • دانستنيها درباره روغن موتور

    ۱- کار روغن موتور چيست ؟ ۲- انواع روغنها : ۳- ويسکوزيته روغنها : ۴- کدهای API : ۵- سمبل API : ۶- زمان تعويض روغن :
  • معرفي جديد ترين دريل ضربه اي بوش

    داراي قدرت 1500 وات واقعي سرعت در حالت آزاددور يك 0الي 750 دور در دقيقه و دور دو 2550 دور در دقيقه داراي سه نظام 3 الي 16 ميليمتر قطر مته كاري در بتن 68 الي 82 ميليمتر قطر مته كاري در فلز 14 الي 20 ميليمتر وزن 4.8 كيلو گرم
  • تاریخچه هلوی Helvi

    Helvi -Italy -1981 هلوی - ایتالیا- 1981
  • تاریخچه ورا آلمان Wera

    شرکت آلمانی ورا (Wera)، تولید کننده بین المللی ابزار دستی با تمرکز بر روی پیچ گوشتی، در سال 1936 تاسیس شده و کسب و کار خانوادگی خود را در شهر ووپرتال آلمان آغاز کرده است. اکنون بعد از گذشت 82 سال فعالیت کمپانی آلمانی ورا (Wera) در ووپرتال، پایتخت ابزار دستی آلمان، این شرکت با 640 کارمند ابزارهای دستی و با کیفیت خود را به 100 کشور دنیا ارسال می کند.
  • تاریخچه کنیپکس آلمان KNIPEX

    شرکت کنیپکس آلمان (Knipex) ، تولید کننده انواع ابزار دستی با کیفیت، در سال 1882 توسط کارل گوستاو پوش (Carl Gustav Putsch) در شهر ووپرتال آلمان شروع به فعالیت کرد. کنیپکس (Knipex) که برای نخستین بار 120 عدد کف چین نعل بندی و نجاری تولید کرد، در سال 1942 توسط کارل پوش (یکی از فرزندان کارل گوستاو پوش) برند خود را ثبت کرد و اکنون پس از 4 نسل همچنان یک کمپانی خصوصی خانوادگی است.