تضمین امنیت خرید شما
بانک ملت
ستاد ساماندهی سایت ها
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است

لیست دسته بندی ها

پیگیری خرید

محصولات بازدید شده

شما هنوز از محصولی دیدن نکرده اید.
استفاده از ابزارآلات
  • رعايت ايمني در استفاده از سشوار هاي صنعتي

    هنگام كار با ابزار هيچ چيز از رعايت ايمني مهم تر نيست، بكار بردن نكات ايمني باعث حفاظت از شما و همكارانتان در زمان استفاده از سشوار صنعتي. سشوارهاي صنعتي قابليت رسيدن به دماي 1100 درجه سانتي گراد را دارند، اين درجه حرارت ميتواند باعث سوختگي بسيار شديد از نوع درجه سوم شود. بنابراين، چه نكات ايمني را بايد رعايت كنيم كه از اين نوع اتفاق هاي ناخوش آيند جلوگيري كنيم ؟
  • سنگ زني و آماده سازي قطعات

    سنگ فرز وميني سنگ فرز هاكاربرد هاي فراواني از قيبل براده برداري با سنگ فرز،مونثاژ كاري و آماده سازي اتصالات جوش،ترميم و تعمير در صنايع مختلفي خمچون نفت،گاز،پتروشيمي،كاربرد فراوان دارد،لذا در اين قسمت ضمن معرقي اين ابزار ،به نكات فني و ايمني كار با ابن ابزار مي پردازيم.
  • راهنمای خرید و نگهداری اره های عمود بر

    راهنمای خرید و نگهداری اره عمودبر برقی یکی از ابزارهای مورد استفاده در فعالیت هایی که به نحوی با چوب سر و کار دارند اره عمودبر برقی است. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و امکانات مهم این دستگاه خواهیم پرداخت. معمولا اره عمودبر برقی برای سهولت در کار، سرعت و انعطاف پذیری در عملیات برش مورد استفاده قرار میگیرند. در این مطلب به معرفی امکانات و انتقال تجربیات در زمینه استفاده از دستگاه های عمودبر چکشی و ساز و کار آن خواهیم پرداخت.
  • نحوه استفاده ترازهای لیزری چرخشی

    تراز لیزری یک ابزار مفید است که در کارهای ساختمانی از آن استفاده های زیادی می شود. این ابزار به کارکنان کمک می کند تا طرح کلی کف ساختمان و حتی خود ساختمان را به خوبی و تراز شده پیاده کنند تا در پایان یک کار متعادل و مطلوب بوجود بیاید. همچنین برای کسانی که قصد تغییر دکور خانه را دارند این وسیله بسیار مفید است و می تواند سرعت انجام کارها را بسیار بالا ببرد.
  • کاربرد سشوارهای صنعتی

    سشوارهای صنعتی و کاربردهای آن... به طور کلی سشوار صنعتی که گاهاً تفنگ گرم کننده نیز نامیده می شود، دستگاهی برای تولید جریان هوای گرم می باشد که معمولا دمایی بین 100 تا 500 درجه سانتی گراد تولید می کند. در برخی از دستگاه های قوی تر دمای هوای خروجی تا 1100 درجه سانتی گراد نیز می رسد.