انتقادات و پیشنهادات
جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات خواهشمند است از طریق فرم "تماس با ما" یا ایمیل info@egolchin.ir نواقص و کاستیهای فروشگاه را اطلاع دهید. مدیران سایت با آغوش باز منتظر انتفادات و پیشنهادات سازنده شما مشتریان گرامی می باشند. پیشاپیش از توجه شما تشکر مینماییم.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است،ولي فروشگاه اينترنتي "ابزار گلچين" در صورت هر گونه مشكلي از سوي هر يك از شركتهاي پستي اين اطمينان خاطر با به شما مشتري گرامي مي دهد كه در صورت پيش آمد هر گونه مشكلي باز جوابگوي مشتريان گرامي مي باشد و تمامي نواقص و عيوب اين شركت ها را بر عهده مي گيرد تا در كمترين زمان ممكنه سفارشات مشتريان به با آن عزيزان تحويل شود.
آسیبهای
ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات
پس از فروش فروشگاه اینترنتی "ابزار گلچين" اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی"جت خرید.کام" ارسال شود.
در صورتی که آسیبهای ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما میتوانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه اینترنتی"ابزار گلچين" عودت شود و با فاصله سفارش در خواستي قبل از عودت و تحويل فروشگاه اينترنتي " ابزار گلچين" ارسال گردد.
فروشگاه اینترنتی "ابزار گلچين" همواره در تلاش است تا با ایجاد بستری امن در راستای سرویس خدمات پس از فروش مبتنی بر اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده، امنیت خاطر مشتریان خود را، پیش، حین و پس از خرید فراهم آورد.